شناسه خبر : 43153
سه شنبه 11 اسفند 1394 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز"کاظمی مازی"هم رفت!

جانباز 70 درصد «یدالله کاظمی مازی» پس از سال‌ها مقاومت و صبوری به یاران و همرزمان شهیدش پیوست.

جانبازان چه غریبانه سفرمی کنند. اینان همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند . مثل شهدای گمنانم بدرقه نمی شوند!

http://badriyoon.com/wp-content/themes/Max-4/thumb.php? data-cke-saved-src=http://badriyoon.com/wp-content/uploads/2016/02/n00155120-b.jpg&w=210&zc=1 src=http://badriyoon.com/wp-content/uploads/2016/02/n00155120-b.jpg&w=210&zc=1


یدالله کاظمی مازی ازجانبازان 70درصد تحت پوشش بنیاد شهید وامور ایثارگران شهریار ساکن اندیشه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

یدالله کاظمی مازی در پنجم مردادماه 1342 در شهرستان نوشهر از توابع استان مازندران به دنیا آمد و با شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس با ثبت نام در بسیج، داوطلبانه به جبهه‌های نبرد اعزام شد و دی ماه 1366 در منطقه عملیاتی فاو در اثراصابت ترکش از ناحیه هر دوپا مجروح و منجربه قطع هردو عضو شد و به جرگه دلاورمردان جانباز درآمد.

 

 

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز بسیجی "یدالله کاظمی مازی" با حضور خانواده شهید، علی کردی رییس و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهریار، سرهنگ مکرمی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و عموم مردم برگزار شد.

رؤسا و مدیران ادارات سطح شهرستان، خانواده های شاهد و ایثارگر و یاران و همرزمان این شهید در شهریار از دیگر حاضران این مراسم بودند. پیکر مطهر شهید دوران دفاع مقدس پس از تشییع در گلزار شهدای حضرت امام زاده اسماعیل(ع) شهریار به خاک سپرده شد.

شهید یدالله کاظمی در سال 42 به دنیا آمد و در دی سال 66 در عملیات والفجر 8 از ناحیه دو پا مجروح و قطع نخاع شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi